Wednesday, February 3, 2010

No Special Mood

Ari ni saye rase sangat tidak sihat kerana pale dan perut saye agak pusing..loya, perot masuk angin mcm tak mkn. padahal dh byk mkn dh.tak cukup kot.mungkin kene letak stok biskut kat opis ni. coklat ke.ari2 biskut pon boring jugak.huhu. perot kene senantiasa berisi. skang ni pukul 4.19pm saye dah lapa.padahal baru je makan bersama cik chee chung kat Ani Sup Utara td.mkn nasi lagi..



kalau saye tak mkn, perot masuk angin, bile perot saye berangin dan berbunyi2 lagu Jai Ho saye sakit pale, saye rase nk muntah.. jadi saye kene makan. FULLSTOP.

NOTA: tak sihat, nak tido je, sblm tido kene mkn dulu :)

2 comments:

  1. rileks la weh...mungkin sbb bb lm perut tu..nk bg nasihat tak pandai sgt..sbb lum penah merasa..hehehe..
    ape2 pon,tye pd yg pakar yer...=)

    ReplyDelete