Thursday, February 18, 2010

cuti raye cine saye ke mane?

KUALE LUMPUR - LUMUT - KUALE KANGSAR- KUALE LUMPUR

hehe..beshh..nnt saye uplod gamba..kabel tak bawak. ari ni plak superb bz kat opis ni. time ade kat opis ni takde org nk carik pon kan. time takde bertalu2 fon berbunyik. tah phm aku! huh! mmg bzz...

tapi, tak bape nk bes la cuti kali ni. panas terik dan saye diserang ruam2..huu,abih badan ku. mcm terbakar dah akibat menggaru. EH! layan pe garu2 ni. layan gak la azab nye kan. boh ubat mlm td rase nk menangis dh terlampau pedih akibat menggaru. hekhek. padan muke kat diri sendiri. sampai tertidur sbb telampau pedih. isk isk. tp tak penah menyesal menggaru. ari ni gatal, garu2 lagi.hakhak...

gi jumpe doc ptg smlm, doc kate "saye bg ubat . tgk kalo die susut, sbb skang ni musim panas, tatau la ni alah ke x. ramai gak nak ruam time2 skang ni. kalao alah, maknenye sampai bersalin la awk kene ruam ni".huuu..tunggu dan lihat je la...

No comments:

Post a Comment