Wednesday, January 20, 2010

Buah-buahan tempatan

Semalam hubby saye tak OT, my MIL pesan soh cari buah delima. baik untuk bb.so, kami singgah la NSK balik tu. smpai je tempat buah, buat pertame kali nye, saye jadi rambang mate kat buah2an..huu..sangat pelik. tak penah pon sebelum ni saye sebegitu rupe.

saye sambar buah Delima, Mangga, Dragon fruit & Mata Kucing. rase macam nak kaut banyakkk lagi buah2 kat situ tp pk cukup la dulu. nnt bile teringin singgah beli lagi. buah2an je smlm cost RM 60++. mmg tak pernah berhabis sebanyak itu untuk buah2an saje tau. tp mmg saye sangattt suke & puas hati dapat borong buah2an smlm.






dapnyee..tak sbr nk balik umah nk mkn buah2 ni.. :p

5 comments:

  1. camne dgn buah jambu kat pasar tani

    ReplyDelete
  2. humak aih...gile lawa potong mangga camtuh. hu hu hu.... best best.

    yeah yeah +1 ngan Lynda. buah Jambu air ... patutnye ada dalam list...shejuukk aje hati dan limpa kalau makan :P cicah ngan kicapyang dituang diatas gula pasir... phew~!

    ReplyDelete
  3. ahahah..jambu tu pon nasib tak beli tadi..

    jawa: tu google je la..kalo leh potong cmtu tererr la kan..haha...
    jambu air yg kecik comey2 tu ek?

    ReplyDelete
  4. ahh....google aje. hingatkan memang itu mangga yang kamu potong. hu hu hu... baru nak mintak watkan katering buah .. :P

    erm.. jambu air yang besaiz normal atau yang kecik2... memana pun bole. tetap best :P

    ReplyDelete
  5. Salam..boleh saya tau kt mana puan dapatkan buah delima? buah delima tu buah tempatan ke? kalau tau mana ladangnya,tolong bgtau sy.. terima kasih.

    ReplyDelete