Thursday, December 31, 2009

Hepi New Year 2010~

ari ni ari terakhir dalam tahun 2009..tahun yang pelbagai cabaran, dugaan.takmo ingat la bende yang tak bes ni kan. dan tahun ni juga merupakan kenangan paling manissss dalam hidup saye, sbb tanggal 5 Disember 2009 saye bergelar seorang isteri kepada Mohd Nazmi. Alhamdulillah, syukur kepada Mu Ya Allah,kerana mengurniakan seorang suami yang penyayang dan memahami diri saye ni. (^-^) Azam? erm..takyah cite sal azam la kan. kite simpan sndiri dalam hati..ahahaa. Impian saye, semoga tahun 2010 memberi lebih sinar dan kebaikan untuk saye dan suami serta keluarga ku jua keluarga mertua.. :) **winkkkk**

sedar tak sedar lagi 5 ari je cukup sebulan kami bergelar suami isteri..sekejap je rase kan. bess tau kawen. makan same2. tgk tb same2. tdo same2. :p bangun tdo same2. ade teman ke mane saje kite pegi. cume gi opis je tak dapat bersame. tp siyes tau after kawen ni, lagi ++++ rindu. kat opis, baru je sampai dah bunyi msg ding dong ni ringtone msg saye .. "rindula syg" aah, mmg saye ngaku, sangatt rindu bile berjauhan. walaupon baru je turun kete, pg keje same2. dah rindu. tolong jangan meluat ek bace.mmg kenyataan.

Ya Allah Ya Tuhanku aku mohon kepadaMu, perkuatkanlah jodoh kami, satukan kami sebagai suami isteri sehingga ke anak cucu dan akhir hayat..aminnn..

Weekend ni nak pg mane ekk..saye terase nk pg berjalan2, tp kemane ye? hurmmm

No comments:

Post a Comment