Tuesday, November 24, 2009

Checklist


9 days more..huu..dh start berdebar2..saye nk checklist sket la ape yg dh setel & blm setel..ari isnin ari tu, dh amik cincin kat Elwai Corporation..cincin Habib Jewel yg sgt simple..huhu..boleh la nk buat sarung utk batal air sembahyang..nnt saye snap gambar..ahaks~
    • Bilik masih belum siap..nak wat border tu takde lagi org buat tu..hopefully dpt siapkan by mgu depan jugak..
    • Lampu idaman sudah dibeli..ni nak letak kat syiling..tak jadi nk letak kipas..huhu..
    • Coklat dah siap 400++ bijik..tataula ape rase..huhu.. yg bukan pakar buat, biase la kan..heee, nnt pas wedding nk gi kelas buat coklat la :)
    • Lapik polystrin baru siap 1 kpg..ahaha..malas tol nk buat..
    • Doorgift ngan paperbag utk side lelaki aka VIP dh setel, tgl nk decorate sket2 je..
    • Doorgift ngan paperbag utk tetamu pon dh setel..
    • Hantaran kompem la tak buat ape2 lagi..huhu
    • Penanda arah tak ciap lagi..
    • Bunga manggar abah dh buat pencucuk..tgl nk cucuk2 bunge2 tu disitu..
    • Tq tag chaol dh buat kan, katenye dh siap..tp lum amik lagi kat die..
    • Baju nikah dr Zai Collection, leh amik esok = Khamis
    • Tudung nikah dr Koleksi Vispera pon akan amik esok = Khamis
    • ape lagii ekk? nnt kalo ingat hapdet later la..

6 comments:

  1. yea2 zila nk kawen..yea2..nk jd pengapit bleh??hehehehe

    ReplyDelete
  2. eehh?die plak offer diri..ari tu mmeber soh takmo..ahaha..kazen aku jd pengapit la..lmbt ngat ko bgtau..

    ReplyDelete
  3. hahaha..saje jer..malu kot nk jd pengapit..kang official photographer tak tau nk amik gambo sape..=p

    ReplyDelete
  4. duh!!! teringat pulak debaran masa nak kahwin aritu

    ReplyDelete
  5. sempoi je u ni, hehe..

    i rasa kan i nak ajar diri i la dari skrg, ape2 yang tak siap tu takkan mematikan i, hehe.. nikah tetap nikah.. :)

    ReplyDelete
  6. Elin, eh, xde maknenye..mesti die amik gmbar raja sehari ni..

    mala: tu la pasal kan..debaran bakal raja sehari..

    huda: yes, nikah tetap nikah..itu penting :) eheehe

    ReplyDelete