Sunday, October 25, 2009

Handphone!~

ari ni rase sgt malas nk ke ofis, sbb 1 ari suntuk smlm saye tak lekat kat umah.. penat woo..pagi bertugas di booth untuk pameran NIEX kat Midvalley dari 9.00am - 3.00 ptg.. balik tu Mr Tunang ajak gi KL Convention Centre, ade pameran GOmobile..nak survey2 henpon untuk dibuat hantaran..sampai sane around pukul 6ptg, trus terjah booth LG, sbb Mr tunang mmg plan nak beli hp LG..saye pulak survey Samsung, Blackberry..tp, function2 yg ade tak melengkapi antare 1 same lain..huhuh..ade yg die ni ade, die tu takde, die ni ok, die tu plak tak ok..stress skejap la smlm..Blackberry mmg cantek design die, samsung pun..tapi, ape yg saye nak takde dlm hp tu..huhu..Mr Tunang dh tgk2 dan kompem dh nk beli, saye plak masih di dlm ketidakpastian..At last, kami beli handphone yg SAME dgn warne yg berBEZA..Sedondon la kami..ekekeke~ nasib la korg nk ckp ape pon..yg pasti, saye + Mr Tunang sangatttt puas hati dgn function nye yg lengkap spt yg saye mahukan..so, dgn senang hatinya saye leh stripe 1 lagi checklist saye : "handphone"..yiippiii!!

2 comments:

  1. bagus2..untuk hantaran yg no 10 tu masih kosong..fill la dgn kain 4 kawan2..baru barakat..hihihi..lagi bout 40 days to go..wuuuu..ziela nk kawen...mcm xpercaya jek..?

    ReplyDelete
  2. kain 4 kawan2?huhu.xperlu la..kawn2 dh byk kain, smpai ade yg xberjahit2 lagi..kekeke..erk 38 ari lagi! tau takpe..cam nak pengsan je pk byk lagi bende ni..ish..

    ReplyDelete