Thursday, September 10, 2009

11 September 2009

11 Sept ari ni..ingt x pe yg jadi mase tarikh nih???huhu..


hurmmm..aku smpai opis agak lmbat dari biase..tapi still b4 7.30..ari ni sampai 7.21am..jem kat jalan wahyu..ingatkan xcident.rupenye tutup 1 jalan sbb kerja2 mengorek sedang dijalankan..haihhh..nasib smpat sampai..aku dlm kete dh pk dh alasan ape nk letak kat E-Jari tu nnt ..uhuhuh..


baru aku teringat yg aku lupe nk update aku membooking catering ari Selase ari tuh..memule ingat tanak ikot mak ngan abah gi..tp pg je la..
lebih berpuas ati....so sepakat membawa berkat, kami memilih D-Selera Catering untuk menyediakan juadah2 di hari majlis itu nnt..kua jap dr opis dlm 10.30am..dh tu sesat lak tu..huhuh..xbape arif jalan2 kat Cheras tu..keke..asik keje meng'U-Turn' jek..tapi, akhirnye..sampai gak dalam sejam cmtu..huhuh



Hopefully the foods will be ok+ sedap..sbb ni tak try pong..sbb bulan pose..byk dh penuh, so tanak tgu2 dh, trus je booking..pakej2 yang ditawarkan menarik juge~nasib aku pg..sbb pilihan kaler2 scallop tu dibuat oleh aku sndiri..pening gak tgk macam2 jenis kaler orange..Then, aku tambah videografi kat die..RM1k utk majlis nikah dan sanding..huhu..memule ingt tanak amik videographer..nak rekod sndiri, tapi takot tak bpe menarik video tu lak..mcm ari tu, time abg aku nikah..tak dgr pon sore die..samar2 je..tu aku riso tu..las2 amik gak la.. =)

lepas lik dari D-Selera, lik opis semula..heheh..

No comments:

Post a Comment