Thursday, August 27, 2009

:Berat badan:


hurmmm..nk trunkan berat ni jadi 49kg..kalo x pon 50kg pon jadi la...leh ke aku ni..ari tu first2 timbang..55.4kg, then smgu kemudian trun ket je..55.2kg...las week timbang (pakai penimbang yg masuk 20sen tu kat S.Mall..mmg slalu aku menimbang kat situ..hehe)...terkejotnye haku..53.8kg??kekeke..2x aku timbang..takot slh ke kan...pstu suruh Mr E timbang..60kg..meaning, betoi la berat aku dh trun...baru 4 ari pose tu..tp, lately macam makan byk je time berbuke,,cume masih lagi bertahan dgn tak bersahur la..skang dh 7 ari pose..nnt nk gi timbang..brape plak berat..naik @ trun...isk2...
badan macam model kat bawah ni cunnn sgt! berangan la nk badan cmni..huhu..nak kene berlari pusing padang 2 round tiap2 hari kot..(-_-)

**pic from Google**

2 comments:

  1. gudluck ...aku pun dh turun 3 kilo.hehehe

    ReplyDelete
  2. yeaaaa...mari kite same2 menurunkan kilo2 yg ade..

    ReplyDelete